Informace o dopravě zásilek společností PPL CZ s.r.o.
Doručení balíku:
- řidič PPL Vás bude v den doručení telefonicky kontaktovat, aby s vámi domluvil podrobnosti předání, oznámí Vám přibližný čas doručení, výši dobírky a další případné náležitosti
- zásilku Vám standardně doručí v rozmezí 8–18 hodin v pracovní dny (přesnou dobu doručení nelze ovlivnit, ale lze ji upřesnit po kontaktu s řidičem). V případě nezastižení Vám zanechá oznámení a balík se pokusí doručit ještě jednou následující pracovní den
- hmotnost balíku je omezena do 50 kg
- v určitých lokalitách ČR nabízí PPL i večerní doručení v rozmezí 17–21 hodin (seznam lokalit naleznete na webu PPL )
- cestu zásilky lze sledovat na internetu na webové stránce
Převzetí a reklamace:
- při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody.
- obsah zásilky zkontrolujte po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání
- skryté vady je možné ohlásit u PPL do 3 dnů po převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě.
Komunikace s PPL:
- pro komunikaci s PPL výhradně používejte číslo zásilky (11 číslic)
II. PLATBA
Informace k cenové politice naší společnosti v oblasti dopravy
Platbu kartou za zboží neumožňujeme. Je to z důvodu toho, že banky požadují procenta z celkové zaplacené částky a nevidíme důvod proč bychom měli bankám tyto poplatky dávat.